Thursday, December 20, 2012

Dapatkan Rambut Sihat Anda~~

Untuk Mendapatkan Rambut Sihat Anda Perlu:

1) AIR

1/4 berat setiap kali helaian rambut mengandungi air. Minum air secukupnya utk menjaga kelembapan rambut anda. Selain dapat mengelak dari berlakunya dehidrasi, meminum air secukupnya akan membuatkan rambut anda menjadi lembut dan berkilau.


2) VITAMIN DAN MINERAL

Sumber vitamin dan mineral seperti vitamin A, B, C, dan zat besi amat baik utk rambut. Vitamin A akan menjaga kulit rambut. Vitamin B dan C berfungsi utk melancarkan peredaran darah dan pertumbuhan rambut. Zat besti (zink complex) pula akan membawa oksigen yang secukupnya utk rambut. sy sarankan ambil vitalea supplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli.  Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. 



















3) PROTEIN

Protein akan membuatkan rambut tumbuh dengan lebih cepat dan lebat. Selain itu, ia akan menjadikan rambut lebih kuat. Protein boleh didapati dari pelbagai sumber. Tetapi protein yang baik adalah dari sumber kacang soya yang organik. Pengambilan protein yang cukup daapt mengelakkan hujung rambut dari bercabang. so, sya sarankan ESP kami, Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.



**sumber: majalh rapi

boleh hubungi saya: 

1) PM FB: Ime Ma'arof

2) whatsapp/sms: 019-349 7802

3) Like Fanpage: Cantik Dan Sihat Center

4) COD: semenyih, bangi, putrajaya, cyberjaya, balakong, serdang, banting

ingin menjadi pengedar shaklee??? ingin menjana pendapatan shaklee bersama saya? jom sertai kami~~ free konsultasi dengan setiap pembelian~~

No comments:

Post a Comment