Monday, October 15, 2012

Herbal Blend Multi-Purpose Cream

Saya nak share kat sini, share kenapa kat rumah saya sentiasa ada stok herbal blend multi purpose cream ni, sbbnya ia boleh digunakan utk berbagai.

Saya start jatuh cinta ngn cream ni bile sy gunakan ia, sy rasa ia tidak melekit dan berminyak.sy tak suka guna cream yang melekit/berminyak, rimas dan geli. So, bile saya cube herbal blend cream ni adoi~~ hati sudah terpikat.

Dan yang best nya, bile ank2 sy naik ruam, sy sapu letak kat ruam2 kecik2tu, hilang semua ruam2 nye, kan best tu... Ank sy yang pertama tu memg kalu dia pakai pampers lama2 akn naik ruam2 kat belakang buntut dia, macam2 sy beli cream kat farmasi, satu pun tak jalan....bile sy gunakan herbal blend cream ni, ALHAMDULILLAH, ok!! itu lagi buat sy yakin dengan cream ni

nak dikatakn cerita, mak mertua saya datng rumah kami, menginap rumah kami seminggu. Dia sgt alah pada air yang kotor, bile air kotor badan dia akan naik2 gatal...sy pun apa lagi promote le herbal blend sy minta dia try dulu. memula dia tak nakcube, tp saya suruh juga...dan dia pn sapulah kat gatal2 t, tak smpai 10minit, ALHAMDULILLAH dah hilang...suka dia.Apa lagi dia terus order satu...dan terus pakai smpai skrg~~ mana2 dia g,dia mesti bawa sbgai penyelamat dia.

Selain tu, sy juga suka pakai cream ni main massage2 ngn sang suami saya...wah bau ia pn menarik kan...dan tak melekit~~ so, sesiapa di luar sana yang ingin mencuba herbal blend ni boleh lah PM sya k...place your order now.... nak dipendekkan kat sini, semua benda leh buat ngn cream ni:

* melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
* menyelesaikan maslah kulit gatal
* menghilangkan parut, termasuk campak dan chicken pox
* menghilangkan ruam pada bayi
* memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
* sebagai losyen unutk kegunaan harian.




so place your order now:

1. Pm FB: Ime Ma'arof

2. email me: ime_comgroupprima@yahoo.com

3. sms/wahtsapp: 019-349 7802

4. Like fanpage saya: Cantik Dan Sihat Center

5. COD: kajang-serdang-bangi-banting-cyberjaya-putrajaya-semenyih


No comments:

Post a Comment