Saturday, October 13, 2012

Anda terlalu kurus? Nak Daptkan Berat Badan yang Ideal~~

Anda terlalu kurus? Kami ada sediakan kombinasi supplement untuk mereka yang hendak dapatkan berat badan yang ideal. Di sini kami kombinasikan supplement-suplement untuk anda daptkan apa yang anda perlukan:

1) MEALSHAKE:
membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.

 Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

 2) VITALEA
membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.


3) B COMPLEX
mengandungi 8 jenis vitamin B untuk badan, mengawal atur kadar metabolisme badan, menggalak kan sistem kardiovaskular, mengurangkan tekanan perasaan dan kurng keletihan, dan meningkatkan sistem pertahanan badan.


Setelah ketiga-ketiga supplement diambil, anda boleh mencuba jadual yang telah disarankan:

Pagi (Sarapan) : Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2..janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan)

Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake)mkn bcomplex (1biji).vitalea 1 biji(dgn plain water)

Brunch :Makan roti, Minum susu 1 gelasSiang /lunch:Makan siang yg bergizi seperti biasa-nasi plus lauk ayam/ikan/daging..takyah byk2..

Tea time :Makan roti, Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu mealshake)

Makan Malam(sebaiknya 3-4 jam sebelum tidur..nasi +lauk..sikit2 pun takpe..takyah byk2.janji mkn)..mkn vitalea 1 biji lagi

10 minit sebelum tidur :Makan roti sekeping.. Minum susu 1 gelas

RULES exercise:
- sehari 10 minit paling kurang…takyah exercise berat..angkat botol air mineral yg 500mlm tu..isi air dlm tu.. angkat mcm angkatberat…angkat turun..pahtu skipping ke..or ape2 exercise utk bina muscle

-Jgn mkn junk food dan ikut jadual ni selama sebulan.dan anda akan berpuashati denagn hasilnya. sy dah cube sbb sy pun seorg yang kurus, dari 48kg dan skrg sy dah dpt berat ideal sya iaitu 52kg sesuai dengan ketinggian saya.

Jom dapat kan nya denagn hubngi saya:

1. FB: Ime Ma'arof
2. email me: ime_comgroupprima@yahoo.com
3. sms/whatsapp saya: 019-349 7802
4. like Fanpage saya: Cantik Dan Sihat Center
5. COD: kajang-bangi-putrajaya-serdang-cyberjaya-banting-semenyih

No comments:

Post a Comment