Wednesday, December 26, 2012

Kurangkan Masalah JEragat~~

Pengambilan vitamin bantu kurangkan maslah jeragat

*sumber: MAJALAH RAPI '15okt

1) VITAMIN C 

-penting dalm pembentukan kolagen.Dengan mengamalkan kandungan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik... so, boleh ambil vitamin c shaklee kami... :-)

2) Vitamin E

- Terkenal sbgai awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotone. So, saya sarankan ambil vimtain E shaklee kami dan carotomax shaklee kami... :-)

3) PROTEIN

-Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jeragat). Tompokan hitam pada kulit akibat jeragat sangat sukar dihilangkan jika tidak mencukupi protein yang membantu dalm penghasilan sel baru. Utk mendapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan kulit yang cantik, kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protein yang baik. saya sarankan ambil esp protein shaklee kami.

4) AIR
-sangat penting dalm  pengaliran darah, penyerapan semua nutrien dari sumber makanan untuk diserap oleh tubuh. kekurangan air boleh menyebabkan kita mempunyai kulit yang kering seterusnya mempunyai kulit yang bermasalh...so, minum air banyak sekurang2 nya 3 liter sehari.




ingin tahu lebih details, leh:

1. PM FB: Ime Ma'arof

2. Like Fanpage saya: Cantik Dan Sihat Center

3. Whatsapp/sms: 019- 349 7802

4. COD: kajang, semenyih, bangi, serdang, putrajaya, cyberjaya, balakong dan sekita dengan nya

5. email: ime_comgroupprima@yahoo.com

Konsultasi percuma dengan setiap pembelian, ingin menjana pendapatan full time atau part time??? Hubungi saya: IME 



No comments:

Post a Comment