Sunday, January 13, 2013

Supplement Asas untuk Sihat~~

Semua orang nk sihat, betul tak? jom kite tengok apa yang ada dalam set family wellness ni...kat rumah saya,memg WAJIB kesemua nya ada, pelaburan utk kesihatan...mencegah sebelum terkana, betul tak?

Set Shaklee Family Welness memberikan nutrien yang berkhasiat supaya kekal sihat dan bertenaga. Apa kebaikan yang kite dapat? ni jawapan nya:

Kebaikan:

-Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh

-Membantu anda berasa lebih bertenaga

-Menguatkan sistem imun Anda.

-Membekalkan khasiat utk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

apa yang ada dalm set family wellness ni, jom kite tengok:

1) VITALEA : multivitamin utk dewasa. meneingkat kan kecerdasan mental & ketahanan dari jangkitan, menolong fungsi normal penghadaman dan selera makan, penting untuk pertumbuhan sel dan pembiakan.

2) B COMPLEX: menggalakan kesihatan jantung, metabolism tenaga dan replikasi DNA yang sihat, menukarkan makanan menjadi tenaga, mengurangkan symptom kemurungan & tekanan dan meningkatkan fungsi otak.


3) SUSTAINED RELEASE VITA C 500MG: antioksidan semulajadi, mengekalkan integriti sel, menggalakkan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat dan menolong mengurangkan symptom elergi.

4) ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER: membekalkan tenaga, menyuburkan kesihatn kulit, rambut, kuku dan otot dan penting utk kanak-kanak, ibu menyusukan anak dan mereka yang sedang pulih dar sakit.


Kepada yang ingin mencuba, boleh hubungi saya...pelaburan utk keluarga sihat:

1) pm me: Ime Ma'arof

2) email me: ime_comgroupprima@yahoo.com

3) sms/whatsapp: 019-349 7802

4) COD: area kajang, semenyih, balakong, serdang, puchong, bangi, putrajaya, cyberjaya

5) Like Fanpage saya: Cantik Dan Sihat Center




No comments:

Post a Comment